ДНК перегонів

Інновації — основа багатої спадщини Jaguar в автоспорті. Протягом десятиліть ми переосмислювали можливості гоночних трас, втілюючи їх у ваших автомобілях.

Довга та славетна історія Jaguar в автоспорті стала рушійною силою розвитку наших серійних моделей. Сьогодні, змагаючись у Formula E, ми продовжуємо цю спадщину, прокладаючи шлях до майбутнього електромобілів.

Наші гоночні автомобілі

Jaguar XK120

Jaguar XK120

Дата: 1948 - 1954 Максимальна швидкість: 200.5 км/год Об'єм двигуна: 3 442 см3 / 201 куб.см Потужність: 160 к.с. / 119 кВт Цікавий факт: Модель XK120 — найшвидший серійний автомобіль на етапі запуску виробництва.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

Дата: 1951 - 1953 Максимальна швидкість: 231.7 км/год Об'єм двигуна: 3442 см³ / 210 куб.см Потужність: 207 к.с. / 154 кВт Цікавий факт: Дискові гальма C-Type стали стандартом автобудівної промисловості.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

Рік: 1954 - 1957 Максимальна швидкість: 260.7 км/год Об'єм двигуна: 3442 см³ / 210 куб.см Потужність: 250 к.с. / 186 кВт Цікавий факт: Модель D-Type здобула перемогу в перегонах 24 години Ле-Ману в 1995, 1996 та 1997 роках.
Jaguar XJS

Jaguar XJS

Дата: 1975 - 1996 Максимальна швидкість: 246.2 км/год Об'єм двигуна: 4235 см³ / 258 куб.см Потужність: 285 к.с. / 212 кВт Цікавий факт: Модель XJS здобула перемогу в перегонах 24 години Спа в 1983 році.
Jaguar XJR

Jaguar XJR

1983 - 1991 Максимальна швидкість: 368.5 км/год Об'єм двигуна: 6,995 куб.см / 426 куб.см Потужність: 750 к.с. / 559 кВт Факт: XJR-12 виборов перше і друге місце на "24 години Ле-Ману" у 1990 році.
JAGUAR FORMULA 1 - R2 & R3

Jaguar R1 – R5

Дата: 2000 - 2004 Максимальна швидкість: 312.2 км/год Об'єм двигуна: 2,998 куб.см / 464 куб.см Потужність: 770 к.с. / 574 кВт Цікавий факт: Едді Ірвін та Марк Веббер змагалися за команду Jaguar F1.
JAGUAR Formula E I-TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

Дата: 2016 - 2017 Максимальна швидкість: обмежена до 225,3 км/год Об'єм двигуна N/A Потужність: 200 кВт, еквівалентно 270 к.с. Цікавий факт: Jaguar повернувся до перегонів Formula E у третьому сезоні 2016–2017 років.
Jaguar I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

Дата: 2017 - 2018 Максимальна швидкість: обмежена до 225,3 км/год Об'єм двигуна N/A Потужність: 200 кВт, еквівалентно 270 к.с. Цікавий факт: У 4-му сезоні 2017-2018 року Jaguar із I-TYPE 2 здобув свій перший подіум і першу поул-позицію.
Jaguar I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

Дата: 2018 - 2019 Максимальна швидкість: 250 км/год Ємність акумулятора: 52 кВт-год Потужність: 250 кВт, еквівалентно 335 к.с. Цікавий факт: Jaguar I-TYPE 3 приніс команді першу перемогу у Formula E на Римському етапі E-Prix у 2019 році. Це була також перша перемога Jaguar в міжнародному автоспорті з 1991 року.
Jaguar I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

Дата: 2019 - 2020 Максимальна швидкість: 280 км/год Об'єм двигуна 52 кВт-год Потужність: 250 кВт, еквівалентно 335 к.с. Цікавий факт: Jaguar I-TYPE 4 оснащений найлегшим та найпродуктивнішим силовим агрегатом, який будь-коли створювався компанією Jaguar Racing. Ці технології забезпечили боліду переконливу перемогу в Мехіко, а також поул-позицію та подіум у Сантьяго.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

Дата: 2021- 2022 Максимальна швидкість: 280 км/год Ємність акумулятора: 54 кВт-год Потужність: 250 кВт, еквівалентно 335 к.с. Цікавий факт: Силова установка Jaguar I-TYPE 5 була розроблена інженерами компанії із застосуванням передового інвертора, у якому використано 24-каратне золото завдяки його унікальним електропровідним властивостям.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

Дата: 2023-2024 Максимальна швидкість: 320 км/год Ємність акумулятора: 47 кВт-год Потужність: 350 кВт, еквівалентно 470 к.с. Факт: Jaguar I-TYPE 6 — найсучасніший та найефективніший електричний гоночний автомобіль, створений Jaguar. Завдяки потужній системі рекуперативного гальмування, потреба у звичайних задніх гальмах була повністю усунута.

Наші досягненя

Jaguar XK120

Jaguar XK120

1948–1954 — СІЛЬВЕРСТОУН І 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ Абсолютно новий спортивний автомобіль і прототип для революційного двигуна Jaguar XK, модель XK120, став найшвидшим серійним автомобілем свого часу. У 1949 році XK120 здобув перемогу на трасі Сільверстоун, а вже у 1950 році три моделі XK120 дебютували в легендарних перегонах "24 години Ле-Ману". Ця подія ознаменувала початок нової ери в історії автоперегонів.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

1951–1953 роки — 24 ГОДИНИ ЛЕ-МАНУ У 1951 році до команди Jaguar приєднався авіаконструктор Малькольм Сойер, який привніс авіаційну дисципліну та прагнення до досконалості. Його внесок став визначальним у створенні моделі C-Type, яка здобула перемогу в перегонах "24 години Ле-Ману". Того ж року водій другого автомобіля, Стірлінг Мосс, встановив новий рекорд часу проходження кола. У 1953 році C-Type знову тріумфував на Ле-Мані, зайнявши три з чотирьох перших місць.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

1954–1957 — ЛЕ-МАН У 1954 році несприятливі погодні умови позбавили Jaguar D-Type перемоги в Ле-Мані, хоча його вражаюча максимальна швидкість у 170 миль/год захоплювала всіх. Проте у 1955, 1956 і 1957 роках обтічний болід зайняв п’ять із шести перших місць. Jaguar D-Type вважається одним із найуспішніших гоночних автомобілів в історії автоспорту.
Jaguar XJS

Jaguar XJS

1975–1996 — ETCC & SPA 24 ГОДИНИ У 1982 році британський гонщик Том Вокіншоу виступав на Чемпіонаті Європи з кузовних перегонів (ETCC) за команду TWR (Tom Walkinshaw Racing), керуючи легендарним Jaguar V12 XJ-S і здобув низку вражаючих перемог. У 1984 році Том Вокіншоу досяг подвійного тріумфу. Він став чемпіоном Європи з кузовних перегонів (ETCC) і виграв легендарні перегони «24 години Спа».
Jaguar XJR-9

Jaguar XJR-9

1983–1991 роки — 24 ГОДИНИ ДАЙТОНИ І ЛЕ-МАНУ Автомобіль XJR із закритою кабіною демонструє виняткову продуктивність у найдовших заїздах на витривалість. Особливо вражаючим був 1988 рік, коли XJR-9, оснащений двигуном V12, здобув перемогу у "24 години Дайтони", а згодом і у "24 години Ле-Ману". Марк Брандл став найкращим серед водіїв, а Jaguar здобув титул переможця серед автовиробників.
JAGUAR R1 - R5

Jaguar R1 - R5

2000-2004 - ФОРМУЛА 1 З приходом Jaguar у Формулу-1 колишній пілот Ferrari Едді Ірвін здобув кілька призових місць протягом дії свого контракту. Команда також стала тренувальним майданчиком для майбутньої зірки автоспорту, австралійського пілота Марка Веббера. У цей період, за підтримки Ford, Jaguar розробила три гоночні автомобілі, оснащені потужним двигуном Cosworth V10.
JAGUAR I‑TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

2016 - ФОРМУЛА E Натхненна нашою багатою гоночною спадщиною, під керівництвом досвідчених інженерів та талановитих техніків, команда Jaguar Racing разом із неймовірним I-TYPE 1 сміливо увійшли до світу Формули E — впевнено, рішуче та з непохитною пристрастю до перегонів.
JAGUAR I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

2017 — FORMULA E З появою I-TYPE 2 команда Jaguar Racing провела свій найуспішніший сезон у Formula E, з численними фінішами в першій десятці. Спеціально розроблений для технічно складних міських трас, I-TYPE 2 розвиває потужність до 200 кВт (270 к.с.) та розганяється від 0 до 100 км/год лише за 2,9 секунди.
JAGUAR I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

2018-2019 - ФОРМУЛА E Jaguar I-TYPE 3 разом із новозеландським гонщиком Мітчем Евансом увійшов в історію команди Panasonic Jaguar Racing, здобувши першу перемогу в ABB FIA Formula E під час Римського E-Prix у квітні 2019 року. Ця подія стала тріумфальним поверненням Jaguar в міжнародний автоспорт — першою перемогою з 1991 року.
JAGUAR I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

2019-2020 – FORMULA E Jaguar I-TYPE 4 був оснащений найлегшим та найефективнішим силовим агрегатом, який будь-коли створювала Jaguar Racing, з максимальною швидкістю 280 км/год. Цей болід приніс команді переконливу перемогу в Мехіко, поул-позицію та подіум у Сантьяго. Сезон завершився насиченими 6 перегонами протягом 9 днів на закритій трасі в історичному аеропорту Темпельхоф у Берліні, Німеччина.У підсумку, команда Panasonic Jaguar Racing завершила сезон на 7-й позиції в командному заліку Чемпіонату.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

2021-2022 — Formula E Jaguar I-TYPE 5 був оснащений передовою силовою установкою власної розробки, яка забезпечила підвищення ефективності та зменшення маси автомобіля. У сезоні 2022 року Jaguar I-TYPE 5 здобув чотири перемоги, сім подіумів та поул-позицію на треку в Монако. Мітч Еванс увійшов в історію, здобувши дві перемоги поспіль на етапах у Римі.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

2023–2024 — Formula E Jaguar I-TYPE 6 став першим автомобілем FIA Formula E, оснащеним як передньою, так і задньою силовими установками. Це дозволило подвоїти рекуперативну здатність і відмовитися від задніх гальм. На чемпіонаті світу ABB FIA Formula E 2023 року команда Jaguar TCS Racing посіла друге місце у командному заліку, набравши 292 очки, здобувши11 подіумів, чотири перемоги та три поул-позиції.
Jaguar I‑TYPE 7

Jaguar I‑TYPE 7

Найшвидший одномісний гоночний автомобіль, акредитований FIA. Jaguar I-TYPE 7 виходить на трек із абсолютно новою, надсучасною силовою установкою та повним приводом. Цей болід розганяється від 0 до 100 км/год усього за 1,86 секунди.

Продовжуйте досліджувати

Календар перегонів та турнірів

Календар перегонів та турнірів

Будьте на крок попереду! Слідкуйте за останніми перегонами та подіями Чемпіонату світу ABB FIA Formula E сезону 2024/2025.
Наші партнери

Наші партнери

Інноваційні разом. Перемагаємо як один. Дізнайтеся більше про наших партнерів у сезоні 2024/2025 ABB FIA Formula E World Championship.
Гоночний хаб

Гоночний хаб

Відкрийте передові інновації Jaguar у Формулі E: новітні електричні гоночні автомобілі та команду, яка впевнено веде нас до успіху в чемпіонаті.
YouTube

YouTube

Відчуйте дух сезону разом із нами.
X (Twitter)

X (Twitter)

Будьте першими, хто дізнається найсвіжіші новини.
Instagram

Instagram

Слідкуте за нами, щоб надихатися найкращими фото та відео.
TikTok

TikTok

Створюйте, діліться та насолоджуйтесь яскравими відео разом із нами.