JAGUAR E-PACE 2021 РОКУ: З ГІБРИДНИМИ ДВИГУНАМИ ТА НОВОЮ ВЕРСІЄЮ 300 SPORT

Презентація оновленого E-PACE: вдосконалені інтер’єр та екстер’єр з покращеними
можливостями підключення, новою архітектурою автомобіля та ефективними силовими
агрегатами плагін-гібридних та м’яких гібридних автомобілів

Вдосконалений екстер’єр: аеродинамічно оптимізований бампер, оновлені нижні отвори та
світлодіодні головні фари, новий дизайн решітки радіатора

Витончений інтер’єр: із новою інтуїтивною системою мультимедіа Pivi Pro та розкішними
деталями

Повністю електрична тяга: із новим 3-циліндровим бензиновим плагін-гібридним
двигуном**** авто долає до 55 км* на електротязі і заряджається від 0 до 80 % лише за
30 хвилин (32 або більше кВт постійного струму в мережі загального користування)

Технологія м’якого гібрида: інтегрована у 2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун, 1,5-
літровий 3-циліндровий та 2-літровий 4-циліндровий бензинові двигуни Ingenium

Підключений: сучасна система Pivi Pro від Jaguar із двома SIM-картами керується новим 11,4-дюймовим сенсорним HD-дисплеєм з вигнутого скла

Завжди актуальний: через віддалене оновлення ПЗ непомітно оновлюються системи авто та
інформаційно-розважальна система

Гарне самопочуття пасажирів: система іонізації повітря з фільтрацією часточок діаметром
PM2.5 вловлює найдрібніші часточки та алергени для покращення якості повітря всередині авто

Інтелектуальний повний привод: система повного привода від Jaguar поєднана з
автоматичними трансмісіями з плавним перемиканням передач та оснащена інтелектуальною
динамікою трансмісії**, із функцією від’єднання привода у стандартній комплектації

Нова версія 300 SPORT: топова версія E-PACE 300 SPORT прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди, із повним приводом з активною трансмісією та адаптивною динамікою у
стандартній комплектації

Доступний в Україні: про наявність та вартість оновленого Jaguar E-PACE буде повідомлено
додатково

Презентовано Jaguar E-PACE 2021-го модельного року: з оновленим екстер’єром, вдосконаленим
інтер’єром, сучасною інформаційно-розважальною системою Pivi Pro, новою архітектурою автомобіля.
Доступний з лінійкою потужних силових агрегатів, зокрема плагін-гібридним двигуном****.
Новий плагін-гібридний силовий агрегат (Plug-in Hybrid Electric Vehicle – PHEV) P300e поєднує 1,5-
літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 200 к. с. та мотор із електричним
приводом на задній міст (Electric Rear Axle Drive - ERAD) потужністю 109 к. с. (80 кВт). Кросовер долає
до 55 км на електротязі без викидів вихлопних газів. У комбінованому циклі об’єм викидів CO2
становить від 44 г/км, показники споживання пального — до 2 л/100 км (за Всесвітнім циклом
узгоджених випробувань легкових транспортних засобів (WLTP TEH).

Удосконалення екстер’єру підкреслюють зухвалий розкішний вигляд кросовера. Зміна передньої
частини — це оновлений нижній отвір у заокругленій формі. Новий сітчастий дизайн решітки радіатора
у формі діаманта у стилі традиційного лого Jaguar має сучасне покриття Noble Chrome, а нові бічні
повітрозабірники прикрашає культова емблема у вигляді ягуара в стрибку.

Нові повністю світлодіодні фари із денними ходовими вогнями у формі «подвійної J» доступні з
опціональним вибором піксельної технології для підвищеної видимості. Функція адаптивного
дальнього світла оцінює шлях попереду та автоматично пристосовує схему розподілення дальнього
світла, обираючи різні світлодіодні елементи. Все для того, щоб оптимізувати видимість та послабити
сліпуче світло, не заважаючи іншим водіям.

Удосконалена LED-технологія встановлена на S-моделях, тоді як головні фари з технологією Premium
LED та функцією автоматичного пристосування дальнього світла встановлені у версіях SE та HSE.
Технологія застосовує камеру переднього огляду для автоматичного перемикання між дальнім та
ближнім світлом. Так авто не засліплює водіїв зустрічних транспортних засобів. Задні анімовані
індикатори поворотів стандартні для версій S, SE та HSE, разом зі встановленими у SE та HSE передніми
анімованими індикаторами поворотів.

У задній частині кросовера нижній бампер отримав нову сітчасту вставку між вбудованими
вихлопними трубами, стандартними для 4-циліндрових бензинових двигунів. З рештою двигунів
встановлюються нові тонкі горизонтальні накладки у формі лопасті. Повністю світлодіодні задні фари, в
дизайні яких відчутний вплив першого електрокара бренду I-PACE, а також традиційні для Jaguar
дугоподібні лінії демонструють сучасність дизайну в цілому.

У версії R-Dynamic E-PACE демонструє низку виразних елементів дизайну для підкреслення більш
представницького іміджу автомобіля. Усі моделі доступні з додатковим пакетом зовнішнього
оздоблення Black Exterior Pack, що забезпечує ще динамічніший зовнішній вигляд з низкою елементів,
виконаних у кольорі Narvik Black.

Акценти інтер’єру



У центрі нового інтер’єру, посередині панелі приладів, знаходиться вбудований 11,4-дюймовий
сенсорний HD-дисплей з вигнутого скла. Через нього здійснюється управління новою інформаційнорозважальною системою Pivi Pro. Дисплей із хімічно зміцненого скла має два покриття: одне, яке не
створює відблисків, і друге, завдяки якому не залишаються відбитки пальців.

Джуліан Томсон, директор із дизайну Jaguar, зазначив: «Новий E-PACE має ключові елементи
дизайну родини Jaguar, запроваджуючи нові акценти в інтер’єрі. Усе це надає моделі ще більш
дорослого вигляду, водночас зберігаючи дух компактного представницького кросовера»
.

Інтер’єр пропонує легший доступ до більшого простору для зберігання речей — перед новим
перемикачем Drive Selector. Точки водійської взаємодії навколо панелі приладів тепер огорнуті
м’якими на дотик матеріалами, тоді як ділянки бічного дотику колін рельєфно оформлені для
забезпечення підвищеного комфорту.

Новий перемикач Drive Selector — лише один з решти акцентів — став нижчим та ширшим, верхня
частина оздоблена стебнуванням у стилі «м’яча для крикета». Нижня частина виготовлена з металу,
обробленого з високою точністю, — для покращеного тактильного відчуття.

Зразком преміального інтер’єру стають металеві акценти динаміків та металеві накладки
на повітрозабірники, металеві поворотні перемикачі. На дизайн нового керма виробника надихнули
дизайнерські рішення електричного кросовера I-PACE, відтепер воно має перемикачі з прихованим
внутрішнім підсвічуванням та металеві пелюсткові перемикачі передач.

На підголівниках витиснено зображення ягуара в стрибку, позначки на чохлах «Est.1935 Jaguar
Coventry» натякають на історію та традиції бренду. Додаткові акценти — це тиснений візерунок Jaguar з
тваринними мотивами у зоні відділення для речей в консолі та перед перемикачем передач.

Продуктивність гібрида



Новий E-PACE застосовує архітектуру Premium Transverse Architecture від Jaguar, розроблену для
найсучасніших технологій електрифікованих силових агрегатів. Серед них новий 3-циліндровий
силовий агрегат з плагін-гібридною технологією P300e**** , а також 4-циліндровий дизельний та
сучасний бензиновий двигуни Ingenium нового покоління з технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid
Electric Vehicle — MHEV).

Удосконалені робочі характеристики — це інтелектуальна система повного привода All-Wheel Drive
та 8-ступінчасті автоматичні трансмісії з плавним перемиканням. Вони надають оновленому E-PACE
продуктивну динаміку, зчеплення та точність роботи.

Нова лінійка двигунів

Дизельні

● 2-літровий 4-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 163 к. с., технологія MHEV, 9-
ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод
● 2-літровий 4-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 204 к. с., технологія MHEV, 9-
ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод

Бензинові

● 1,5-літровий 3-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 160 к. с., технологія MHEV, 8-
ступінчаста автоматична трансмісія, передній привод
● 2-літровий 4-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 200 к. с., технологія MHEV, 9-
ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод
● 2-літровий 4-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 249 к. с., технологія MHEV, 9-
ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод
● 2-літровий 4-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 300 к. с., технологія MHEV, 9-
ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод
● 1,5-літровий 3-циліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 309 к. с., технологія PHEV, 8-
ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод

1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун є найсучаснішим представником родини модульних
двигунів Ingenium, для E-PACE доступний з технологіями PHEV (плагін-гібрид) та MHEV (м’який гібрид).

Новий легкий алюмінієвий двигун на 33 кг легший за 4-циліндровий, і забезпечує потужні робочі
характеристики з низькими рівнями тертя. Це впливає на оптимізацію споживання пального.
Випускний трубопровід двигуна вбудований в алюмінієву голівку блока циліндрів — для швидкого
розігріву та зменшення відстані від випускних клапанів до турбінного колеса турбокомпресора для
вищої динаміки.

Новий плагін-гібридний силовий агрегат P300e поєднує 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун
Ingenium потужністю 200 к. с. та мотор із електричним приводом на задній міст (ERAD) потужністю
109 к. с. (80 кВт). З такою технологією кросовер прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,5 секунди, з
об’ємом викидів CO2 від 44 г/км та показниками споживання пального до 2 л/100 км (комбіновані
показники за Всесвітнім циклом узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах
(WLTP)).

Компактний ERAD-мотор живиться від літій-іонного акумулятора потужністю 15 кВт·год, розташованого
під підлогою багажника. За умов повного заряду він долає до 55 км виключно на електротязі. Так
оновлений плагін-гібридний E-PACE в електричному режимі, і без додаткового заряджання***,
проїжджає середню для Великої Британії відстань денного пересування на роботу та з роботи, що
становить 30,2 км.

На 3- та 4-циліндрових бензинових та дизельних двигунах система м’якого гібрида (MHEV)
використовує розташований у моторному відсіку стартер-генератор з ремінним приводом (BiSG) для
відбору енергії, яка втрачається під час уповільнення та гальмування. Надалі енергія накопичується у
48-вольтному літій-іонному акумуляторі під багажним відділенням та перерозподіляється для
допомоги ДВЗ під час прискорення. Водночас досягається чутливіша робота системи старт-стоп.

З технологією MHEV новий 2-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 160 к. с.
(лише з переднім приводом) подорожує з викидами CO2 від 181 г/км, споживає пальне до
8,0 л/100 км *.

Оновлений E-PACE також доступний з 2-літровим 4-циліндровим дизельним та 2-літровим 4-
циліндровим бензиновим силовими агрегатами Ingenium, які поєднуються з технологією MHEV,
повним приводом та 9-ступінчастими автоматичними трансмісіями.

2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 163 к. с. з технологією м’якого гібрида
створює 380 Н·м крутного моменту з рівнем викидів CO2 від 167 г/км та споживанням пального до
6,4 л/100 км.

Двигун із технологією MHEV потужністю 204 к. с. створює 430 Н·м крутного моменту та прискорює авто
від 0 до 100 км/год за 8,4 секунди, демонструючи показники споживання пального на рівні
6,4 л/100 км. Об’єм викидів CO2 становить від 169 г/км *.

Найсучасніший силовий агрегат вперше оснащений сталевими поршнями підвищеної міцності. Вони
зменшують тертя, а ефективність оптимізують турбокомпресор з поворотними лопатками турбіни та
нова п’єзосистема впорскування типу Common Rail з тиском 2 500 бар. Це також забезпечує точніший
контроль споживання пального.

2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium доступний у 3 варіантах вихідної потужності.
Для усіх модифікацій застосовано технологію MHEV. Версія потужністю 200 к. с. створює 320 Н·м
крутного моменту та здатна до прискорення від 0 до 100 км/год за 8,5 секунди. Силовий агрегат
потужністю 249 к. с. із 365 Н·м крутного моменту долає поріг прискорення від 0 до 100 км/год за
7,5 секунди.

Очолює лінійку бензинових двигунів варіант із потужністю 300 к. с. Доступний виключно для моделі
300 SPORT і виробляє 400 Н·м крутного моменту, прискорюючи авто від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди.
Вдосконалений силовий агрегат застосовує сучасні технології роботи двигуна: інтелектуальну систему
безступінчастої зміни ходу підйому клапана, технологію змінних фаз газорозподілу із підтримкою
турбокомпресора з подвійним наддувом.

Шасі та трансмісія



Кузов E-PACE оновлено, насамперед, для кращої динаміки. Архітектура Premium Transverse Architecture
пропонує нові монтажні опори двигуна для покращеного відгуку педалі газу.

Нова архітектура забезпечує кращу жорсткість кріплення передньої підвіски — для більш комфортного
пересування зі збереженням маневреності. Ця структура зменшує рівень вібрації та коливань у салоні
та зменшує рівень шуму.

Більшість моделей оснащені інтелектуальною системою повного привода від Jaguar. Разом з тим, 3-
циліндрові повноприводні версії поєднані з 8-ступінчастими автоматичними трансмісіями, а 4-
циліндрові — із 9-ступінчастими автоматичними трансмісіями. Передавальні числа з малим кроком
забезпечують миттєвий відгук, а ручне управління здійснюється виконаними з цинкового сплаву
пелюстковими перемикачами передач на кермі для додаткового залучення водія у процес.

Нова система повного привода E-PACE застосовує технологію стандартної трансмісії другого покоління,
яка автоматично розподіляє крутний момент між передніми та задніми колесами для постійного
максимального зчеплення з поверхнею дороги.

Вперше стандартна трансмісія має технологію роз’єднання привода. За стабільного руху
налаштування відключає систему повного привода, надсилаючи імпульс лише на передню вісь і
забезпечуючи покращену ефективність використання пального.

Доступна виключно для моделі E-PACE 300 SPORT, система повного привода від Jaguar з активною
трансмісією Active Driveline другого покоління забезпечує покращене зчеплення з поверхнею за
повного привода та брендову для Jaguar динаміку.

Як і система стандартної трансмісії, система повного привода з активною трансмісією Active Driveline
передає крутний момент між переднім та заднім мостами. Додатково, дві незалежні електронно
контрольовані муфти на задньому мості, які працюють із застосуванням масел, здатні розподіляти
крутний момент між задніми колесами та спрямовувати 100 % цього крутного моменту на будь-яке
заднє колесо за 0,1 секунди.

Усі моделі E-PACE обладнані системою JaguarDrive Control із режимами Комфорт, Еко, Дощ-лід-сніг (на
моделях з переднім приводом) і Динамічний. Режими водій може обирати самостійно, залежно від
дорожніх умов. Налаштування, обрані поворотним регулятором поряд із перемикачем Drive Selector, коригують багато функцій. Це — виконання повороту, робота трансмісії, педалі газу та опціонально —
калібрування системи адаптивного демпфування.

Новий режим адаптивної реакції на характер поверхні (Adaptive Surface Response) замінює режим Дощлід-сніг у повноприводних моделях. Він автоматично визначає найбільш прийнятне серед 3-х окремих
налаштувань через відстеження умов поверхні кожну десяту долю секунди, з наданням реакції за пів
секунди.

Ультрасучасні технології підключення



E-PACE 2021-го модельного року вирізняється вдосконаленою електронною архітектурою автомобіля
Jaguar — EVA 2.0. Вона підтримує нові технології для підключення та оновлення авто.

Доступ до інформаційно-розважальної системи Pivi Pro здійснюється через 11,4-дюймовий сенсорний
HD-дисплей з вигнутого скла. Серед основних переваг — підвищена чіткість, адже дисплей став утричі
яскравішим та на 48 % більшим за попередній. Через спрощену структуру меню у водія завжди є
доступ до 90 % загальних задач з головного екрана у два чи менше кліків.

Для швидкого запуску Pivi Pro має окремо джерело живлення, тому усі системи готові до використання
у момент, коли водій опиняється за кермом. А інтегровані додатки Spotify, Deezer та TuneIn
функціонують навіть без смартфона власника. Додатковими функціями із мережевим підключенням є
Google та календар Microsoft Outlook. Так водій легко переглядатиме робочі щоденники та
телефонуватиме через систему «вільні руки»*****.

Зв’язок у Pivi Pro забезпечує технологія подвійних SIM-карток із двома LTE-модемами — це
безпосередня можливість виконувати декілька функцій одночасно. Наприклад, можна відтворювати
медіафайли та завантажувати оновлення без жодного впливу на продуктивність. Найсучасніший рівень
забезпечення зв’язку гарантує мінімальну кількість переривань у ділянках слабкого покриття, адже
система шукає найпотужніший сигнал у мережі.

Можливість бездротового оновлення систем — це доступ до завантаження та встановлення оновлень
ПЗ без відвідування дилерів. Оновлення завантажуються у фоновому режимі, а користувач отримає
сповіщення з описом змін. Можна запланувати зручний час для встановлення оновлень, які вимагають
вимкнення авто.

Система Pivi Pro є стандартною для версій S, SE та HSE і опціональною для базової модифікації E-PACE.
Стандартною у ній є інформаційно-розважальна система Pivi, яка підтримує навігаційні функції через
смартфон водія з використанням Apple Carplay®. Також Pivi має підключення Android Auto™ як
стандартне програмне забезпечення.

Доповненням до центрального 11,4-дюймового сенсорного дисплея є сучасний 12,3-дюймовий
інтерактивний HD-дисплей водія з покращеною графікою та придатним до налаштування форматом.
Він відображає навігаційну мапу в повноекранному режимі з покроковими інструкціями, діджитал
дані, медіадані, перелік контактів та інше. Інтерактивний дисплей водія працює у поєднанні з
повнокольоровим дисплеєм останнього покоління , що робить проекцію даних на вітрове скло,—
яскравішим, з більшою інформаційною зоною та покращеною роздільною здатністю.

Технологія іонізації повітря в салоні покращує якість повітря завдяки застосуванню технології Nanoe,
яка видаляє алергени та неприємні запахи. Вдосконалена система має функцію фільтрації PM2.5, яка
вловлює найдрібніші часточки, зокрема з діаметром до PM2.5. Активується натисканням кнопки
«Purify» (Очистити) на центральному сенсорному дисплеї.

Для підвищення комфорту наручний браслет Activity Key другого покоління може використовуватися
для зачинення, відчинення та запуску двигуна без традиційного ключа всередині авто. Придатний для
заряджання пристрій має вбудований годинник та тривалість роботи батареї упродовж семи днів між
заряджаннями.

Оновлений E-PACE вперше обладнано технологією внутрішнього дзеркала заднього огляду ClearSight
від Jaguar. Система посилює безперешкодний огляд дороги позаду. Використовуючи ширококутову
камеру зйомки задньої частини авто, система передає зображення на екран з високою роздільною
здатністю у межах безрамкового дзеркала заднього огляду, роботі якого не перешкоджають високі
пасажири на задніх сидіннях, погане освітлення або дощ на задньому склі.

Сучасна технологія 3D-камери кругового огляду забезпечує підвищену 3D-функціональність за
допомогою технології роботи камери для надання більшої кількості деталей та опціонального
забезпечення огляду в режимі реального часу та 3D-моделювання під час маневрування. Вибір
налаштувань включає режими Junction View (огляд розв’язки), 3D Perspective View (огляд з
тривимірною перспективою) та ClearSight Plan View (огляд із чітким планом місця).

Технологія Jaguar для відстеження ступеня втоми водія здатна визначити, чи не починає водій дрімати,
і сигналізує про необхідність зробити перерву. Технологія використовує вхідні дані, деякі з них
вимірюються кожну тисячну долю секунди: це поворот керма, робота педалей та загальна поведінка
під час водіння для визначення ознак втоми. Крім того, система адаптивного круїз-контролю підтримує
задану відстань до автомобіля попереду для комфортних подорожей на великі відстані.

300 SPORT



Топова у лінійці, нова модель 300 SPORT оснащена виключно бензиновим двигуном потужністю
300 к. с., прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди. Тут інтегровані сучасні технології, такі як
активне демпфування, адаптивна динаміка, активна трансмісія та налаштовувана динаміка.

Доступний в усіх варіантах кольорів екстер’єру, кросовер має 20-дюймові диски з 5 спицями
з діамантовим точінням і чорними акцентами, пакет Black Exterior Pack та задні двері з
електроприводом. У салоні присутні рифлені накладки Jaguar з підсвічуванням, акустична система
Meridian, оббивка стелі у кольорі Ebony з матеріалу Suedecloth та спортивні сидіння R-Dynamic зі шкіри
у кольорах Ebony, Cloud або Deep Garnet.

Оновлений кросовер можна обирати серед комплектацій S, SE та HSE, усі доступні у версії R-Dynamic.
Опціональним для всіх моделей є пакет Black Exterior Pack. Також доступна нова специфікація 300
SPORT, про доступність в Україні буде повідомлено додатково.

Примітка: наведені цифри є результатом офіційних тестів виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння.
Реальні цифри у різних країнах можуть відрізнятися. Викиди CO2, витрата пального, споживання енергії та пробіг в
електричному режимі можуть варіюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища,
навантаження та комплектуючі.
* Для усіх 4-циліндрових бензинових та дизельних двигунів та 3-циліндрових двигунів MHEV усі показники викидів та
споживання пального надані у комбінованому циклі EU -WLTP (TEL). Показники викидів, споживання пального та пробігу на
електротязі для 3-циліндрових бензинових двигунів PHEV надані у комбінованому циклі EU-WLTP (TEH) .
** Усі автомобілі E-PACE мають повний привод, за винятком бензинового 3-циліндрового двигуна з технологією MHEV
потужністю 160 к. с.
*** Середня відстань пересування в одному напрямку для Великої Британії становить 15,1 км, відповідно до даних Відділу
транспорту Національного дослідження подорожей за 2018 р.
**** Доставка плагін-гібридних моделей клієнтам розпочнеться навесні 2021 р./восени 2021 р. (залежно від ринку).
***** Про доступність на ринку України буде повідомлено додатково